Sunday 8 July 2012

Gone for awhile TT_____TT

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

I will mish everyhting sobsobs creys. I need to make decision eventhough it's hard. Duh hate thiz.

1. GOODBYE EXOPLANET TT_____TT

 Dah tukar twitcon, jadi twitcon sekarang gambar SeKai (Sehun and Kai) . I will mish them so much. EXO    is the my favourite band ever. I learnt many thing from them especially their hardwork. Wow, walaupan Kai selalu injure dia tetap charisma and sexy on-stage. Hee, dan dia tetap kyute off-stage. Keazaman Kai buat aku jatuh hati dengan dia. Dah la Sehun and Kai 18 tahun, wow just 1 year older than me. Hehehe. Okay stop for EXO's stuff heree, nanti korang dah taknak baca blog aku. Sobsobs T__T Okay jadi SeKai akan jadi guardian angel kat twitter aku tuh. Muahaha ^-^

Omo Kai, u shud stop bullying Sehun. 
I LOVE U AND MISH U guys SO MUCH TT____TT
Annyong oppa~ 
Now I'm arrived at Earth.

2.  FRIENDS

Thank you so so so much for the memories, advices, strength u all given to me.
Seriously I never compared u guys another to others. Sebab semua orang tak suka bandingkan. Tapi kalau aku dah marah sangat aku cakap je. Sebab benda tu pun korang nak dengar sgt kan. Hihihi.


More than thiz actually.

Thiz 4 person  I may said that I will never forget them.
They are my biggest love that I ever had.
Thanks for being beside me.
I never hate you guys.
Forgive my wrong even though it's hard to forget.


NorSuhaila, Nur Adlina, Alia Athira, Nur Ashiqin.

Alhamdulillah,
Thank You Allah for giving me opportunities sharing and learning countless emotions with them :)

3. ESSSSPEEEEEEEEMMMMMM

3 and half months left. Seriously dengan keputusan aku sekarang, aku rasa aku tak bersedia langsung. Sebab tu aku amik keputusan untuk sekat semua benda selama 3 bulan. Mungkin lepas trial aku boleh on kejap. Tapi kali ni aku betul betul takut. InsyaAllah dalam masa 3 bulan ni aku akan struggle dengan betul betul. InsyaAllah aku akan cuba stay up walaupun aku ni kuat degil nak tidur je keja. Tapi dah tak masa dah. Aku kena bergegas buat semua benda ni. Dengan adanya kakak aku pulang dr Egypt mungkin aku tak takut nak stay up malam. InsyaAllah aku boleh. Dan kesempatan ni juga aku nak minta maaf dengan semua org. Aku tahu aku banyak buat salah. Hihi :) Sayang korg.
11 A+



Ya Allah, kali ni rasa mcm banyak nak hapdate. Tapi aku kena gagahkan diri juga taknak hapdate. Hahahaha padahal dulu bukan main susah nak hapdate. Oklah korg, aku sayang korg sume. Love You.
Assalamualaikum :)

12.00 am Blocking time Lewls.





No comments:

Post a Comment