Sunday 17 July 2011

HELLO KITTY or HONGKI?

Assalamualaikum,

Lama tak update, right? Main reason dia sebab malas. Okay, sangat malas. Tapi hari nh rajin nak update, sb sifat rajin tu dah datang balik. Kstop merepek.

Hello Kitty or Hongki?
Semua org mst tahu Hello Kitty tu apa kan? Haha takyah terangkan lha. Tapi Hongki kenal tk? Dia vocalist Ft Island. Sesiapa minat K-pop kenal la kot. Yg tak kenal, meh nak bg kenal sini. Ituuuuuu diaaaaaaa
Cute, right?

Ok me mg suka evrythng yg cute, hihhi :)

Tapi hari nh bukan nk cerita pasal title di atas, semua itu hny selingan sahaja. 

Alhamdulillah, setengah bulan je lagi nak Ramadhan. Sume menghitung hari kan? Bulan tu paling best sb waktu la umat manusia Islam berebut nak melaksanakan ibadah termasuklah me. Entah kenapa kali nh nak sangat ramadhan. Antara sbbnya ialah byk agknya dosa ku nh. Di bulan mulia tu, sekurang2nya me boleh meningkatkn ibadah yg slama nh byk kekurangan.

Bulan October, me akan menghadapi Final Exam for Form4. Ya Allah, entah kenapa rasa mcm tk yakin je kali nh. Rasa mcm lemah je. Sifat malas tu macam dah sebati je ng diri. Nak nangis weh :/ 
Next year, kau mst tahu apa kan? Taktahu? Meh aku sekeh kang. Of course, me SPM. Pejam celik Pejam celik cepatnya masa berlalu. Kalu boleh me nk jugak mcm org lain g ovrseas, tapi tkde confident lam diri.

Lagi satu, macam mana weh nak jadi friendly? Aku suka berkawan tapi aku tk reti nak mula kan.

Lagi dua, macam mana weh nak jauhkn dr habit self-downing myself?

Lagi tiga, boleh tk, just love me, don't understand me? Kau kata aku tk paham kau, kau paham ke aku? Smp bila bila mg saling tk faham la weh. Cuma aku harap kau syg aku, boleh tk?

Lagi empat, boleh tk jangan carut, tkde ayat laen lg ke?

Lagi lima, boleh tk, nak tnggi lagi ^^

 have a dream. I wish on it with everything, although I know you have to do more than wish.
Never say Never.



No comments:

Post a Comment